Kalas


Halloj,

Den förra rubriken var temporär. Jag föredrar Halloj (:
Gud så glad jag blev när jag läste N:s kommentarer, raringen du är lika mycket guld om inte mer än så [: Men jag blir alltid så oförskämt lycklig när vänner är så söta. Thanks [:
Ikväll blir det lite kalas igen. Ser jag fram emot. Tycker om kalas. Dock blir väl detta utan A och det känns sådär lagom trist men man kan ju inte få allt, tyvärr. Saknar honom, även om jag inte vill erkänna det. Men jag saknar honom, faktiskt. Hoppas han gått och dött eller liknande, för inget annat känns som anledning nog att inte höra av sig på en hel vecka.
Nej, jag ska inte gnälla. Jag ska skärpa mig och se det positiva i allt. We had alot of fun. Träffade A (ett heeeeelt annat A) eller jag såg honom och undvek honom. Gick runt. Vad skulle jag gjort? Träffat honom? Blivit kär igen? Nej, det var nära nog. Att få se honom igen. Detta Uppsala börjar te sig lite litet för att rymma alla ens ex... Dang it. Söta pojkar allihop. Och ändå lever jag i celibat... Why is that?
That's what really grinds my gears... Over to you Diane... (från ett avsnitt av Family guy, om ni undrar var det kommer ifrån).
/Bellis

Kommentarer
Postat av: Nina

:)

om den lilla kommentaren skvätte tårar, läste du mitt senaste inlägg?

2006-02-25 @ 20:18:34
URL: http://ninasblogg.blogg.se
Postat av: Nina

förresten: ooh va kort inlägg! Wie hon tar efter mig :)

2006-02-25 @ 20:19:25
URL: http://ninasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0