I've got the world on a string...


Halloj alla,

Idag har jag inte mått alltför bra. Men ni vet hur det är, man mår som man förtjänar. (: Usch, vilken hemsk avslutning igårkväll fick, med att J blev ledsen över att jag och G dummade oss. Raring hope you know I'm sorry. Kom hem gjorde jag i alla fall, och sov en stund också. Inte många timmar, men det hör till.
Gick lite vilt till igår. Blev väldigt överförfriskad, rökte på gjorde jag också. What's that all about (ny favoritfras)? A och H var himla trevligt sällskap, dem ska jag träffa på fredag igen, J och J också (: Himla glad idag för min söta A har lyckats vakna till liv igen och har hört av sig. Han tar verkligen igen,skickade ett sms senast imorse innan han skulle på sin kurs. Han är så söt. Damn him.
Gick runt och pussades med alla igår.
Var på himla pusshumör och sällskapet verkade inte klaga. [: Dansades gjordes det också, med J till Marilyn Manson. Manson är så bra. Sen vart det en massa snack om allt och lite till. Massa musiksnack, sånt som jag gillar och om pojkar även där som jag gillar (: H var väldigt mogen för att vara så gammal som hon är.  Himla trevlig kväll i det stora hela. Lite knasigt på slutet, men men.
Funderar på vad som hände med J och F. Hmm, har mina misstankar. Anywho, nu mår jag i alla fall mycket bättre efter att ha fått käka, dricka 2 liter vatten (nedrans gott) och titta på film. Blev Mean girls med Lindsey Lohan. Hon ser ju så oförskämt bra ut jämnt. Sånt är avundsvärt.
Nu ska jag fortsätta filmtittandet, förhoppningsvis kommer Marcus över och gör mig sällskap snart. De var på midnight-bowl i Sthlm. Egentligen lite av en ny tradition i våra kretsar, men jag hängde som bekant inte med igår. Nu vill jag höra skvallret (:
Hoho, på tal om trollen. På återhörande gott folk. På glatt återhörande.
/Bellis

Kommentarer
Postat av: J

jag är inte alls sur på dig överhuvudtaget, du visste ju inte vad jag kände... komplicerat det där. vi ska prata om det ikväll han och jag. jag är glad att du hade en trevlig kväll iaf! :) jag ser fram emot fredag, eftersom jag missade the fun part igår! kram

2006-02-26 @ 16:17:25
Postat av: Angelica

Hej! Tack för kommentaren! Så du jobbar också som journalist? Inom vilket område? =)

2006-02-26 @ 20:47:13
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0