Slut på kaffe...


Hello y'all,

Seg dag idag, efter en lång och väldigt sömnlös natt. Jag tror jag låg och saknade sömnen ett tag, sen slog det mig att jag hade en del serier att titta på. Så det blev säsong två av The war at home. Och i ett av avsnitten så dyker Seth MacFarlane upp. Jag tappade andan samtidigt som jag tappade hakan. SETH MACFARLANE, min Gud. Min hjälte. I min nya favoritserie. Han! Åh, åh, åh... lycka. Ljudet var helt off. Men det gör inget. För han var där och det vägde upp. Vägde över... Seth MacFarlane.
För er som inte vet vem han är har jag bara ett ord: skäms! Han är mannen med rösten. Som gjort en del röster i Robot Chicken, skapade Family Guy och American Dad... Det är Seth MacFarlane! The man, the myth, the legend...
Bo Kaspers i bakgrunden hela dan. Shopping. Jag har köpt ett pärlhalsband och två par pärlörhängen, i två olika storlekar. Och olika bodylotions och body peelings. Jag är så glad. Så trött. Men ändå glad... Och sugen på snus, så pass att jag vill grina. Men jag ska inte börja snusa på heltid. Det är en ful vana, och omöjlig att göra sig kvitt. So instead I'll make me a cup of coffee... OH DEAR GOD NO! Jag har slut på kaffe... Jag kommer gå under. I need my coffee... I need it to get by another day. Get through it all. I need my coffee...

Somebody save me... I don't care how you do it just save me.

/Belma

Kommentarer
Postat av: mack

poor little girl :P
ring kaffegubben å be om lite

2006-12-04 @ 18:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0