Utmaning

En miniutmaning från Rouaa... I aced it ;P


Tio första:

Första bästa kompis: Senada
Första bil: Nissan
Första kärlek: Mirza?
Första husdjur: En hund
Första semester: Kroatien
Första jobb: På Handskmakar'n
Första köpta skiva: Ingen aning
Första riktiga kärlek: Dennis, trots allt 
Första piercing: I båda öronen när jag var bebis
Första konsert: Ingen aning


Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Öl
Sista bilfärd: Till Uppsala
Sista filmen du såg: Ferris Bueller's Day Off
Sista bubbelbadet: Nån månad sen
Sista spelade cd: Dark Funeral - Teach the children to worship Satan
Sista gången du grät: För nån månad sen
Sista måltiden: Kebabtallrik


Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Lite kort
Blivit arresterad? Precisera
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej
Varit på tv? En gång i fyran, men det räknas kanske inte?
Fått ditt hjärta krossat? Yes yes, I'm human
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Ja
Busringt till nån? När jag var yngre


Sju saker du har på dig:

1. BH
2. Trosor
3. En kjol
4. Ring jag fick av morfar
5. Hårsnodd
6. Armband
7. Nagellack

Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Alex
2. Sean
3. Stefan
4. Mamma


Tre val:

Svart eller vit? Vit
Sommar eller vinter? Ingedera
Choklad eller chips? Choklad


Två saker att göra innan du dör:

Resa jorden runt

Bli mamma

En sak du ångrar:

Att han och jag inte kunde få det att funka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0