Pittyparty...


Halloj alla,

Usch vad jag mår skit. Vaknade imorse med världens hemskaste förkylning. Täppt näsa och otroligt, nej, ofantligt ont i halsen. Stackars A som fick lyssna på mina försök att andas hela natten igår. Men vad gör man? Har ju så sjukt ont. Funderar på att ta en gigantisk kopp kaffe och gå och sova. Eller i alla fall lägga mig... Men lär väl inte bli så riktigt, måste ut till affären och handla lite. Har ingen mat hemma.
Vart ut och tog en kebabtallrik idag. Gott, smärtsamt men gott.
Sen tog man sig (idiotiskt nog) ut till Systemet. Där var det en nedrans kö. Kändes lite som vilken krog som helst på Stureplan, med en grinig väktare som släppte in folk på tok för segt. Sen när man väl var inne, hade sällskapet inte kommit in än och man var tvungen att irra runt där bland alla flaskor, och blivande AA-medlemmar.
Otroligt vad folk dricker. Slutar aldrig förvånas... Herregud. Nåja, snart kom mitt lilla sällskap, A2, vi valde lite roliga grejer att dricka och sen skulle man bege sig hemåt.
Det regnar. Det har det visst gjort hela dan... Känns inte så farligt, gillar regn, det är himla mysigt. Speciellt nu när man kan vara hemma och gå omkring utan att halka på diverse papper och annat skräp som låg över hela golvet. Dessutom är det extra mysigt med de nya gardinerna :)
N, du får mer än gärna komma över på "inspektion" och gärna stanna på en fika (:
Nåja, nu ska jag nog plocka fram mitt stackars kontokort och förbruka det sista av mina små penningar. Sen blir det en stor kopp kaffe och en chokladbit, för det är lite synd om mig. Nu när jag är sjuk och allt, hehe. Excuses, excuses...
Goddagens gott folk.
/Bellis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0