Om du redan är sen...

Om du redan är sen, kan du ju sitta en stund till...

Halloj,

Japp, så står det på ett sockerpaket som jag har fått med mig hem från nåt café. Det stämmer. För mig i alla fall. Är man redan lite sen, kan man lika gärna vara mycket sen. Mina vänner gillar inte det tankesättet, men jag försöker lära mig att tänka om.
Men nu är jag hemma igen. Det känns skönt på sätt och vis, men ändå lite halvtrist. Vi har precis flyttat in allt i det nya huset, och det känns som ett riktigt hem. For the first time in a really long time. Och inflyttningsfesten skall hållas så fort man fått ordning på allt. Möjligen om 2 veckor... Vi får se, ni får inbjudningar när saker faller på plats. But don't make any plans, ladies and gents (:
Yes yes, Belma är lycklig. Det är vår, for Pete's sake. Och jag har Amazing grace (instrumental version) på i bakgrunden... Visst fan känns livet bra just nu... Jag har I N G E T att klaga över, inget att stressa upp mig för. Inga orosmoln alls, på min himmel.
Sjutton, jag började skriva detta inlägg tidigare idag, nu är hon 22,38 och jag har sänkt tre äppelmartinis med söta M för att fira att jag är hemma igen och att flytten gick bra. Nu skall jag nog slänga på American dad eller säsong 17 av Simpsons och sussa...
Natti natti,
Bell

Kommentarer
Postat av: Nina

mmm äppelmartinis! Spara några till fredag :)

2006-04-17 @ 23:09:06
URL: http://ninasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0