Morelia vidris

 
Morelia vidris

Halloj alla,

Skrev ett inlägg idag men det var nog menat for my eyes only... Det var bara spekulationer om diverse drömmar och mål och hur dessa antingen försvunnit med tiden eller uppfyllts...
Livet är bra. Våren är här, förhoppningsvis för att stanna. G, jag hatar dig. 23 grader i Barcelona... Did I need to know that? Hmm, maybe I did. Men det blir ingen resa nu, istället blir det Kroatien i sommar. Nu har biljetterna bokats och den där bikinisäsongen har smått börjat sätta igång vissa tankar... Borde man kanske börja träna igen? Ja, det vore inte helt fel. Får ta mig ner till SATS och prata med min söta PT om att lägga upp ett nytt träningsschema. Ett som jag kan hålla mig till och följa.
Nåja. Vi får ta det imorrn.
Knät jäklas med mig än. Gör svinont. Vart till sjukan i fredags, de öppnade det igen. Inget seriöst ingrepp, bara obehagligt. Hjälpte inget alls. Men men. Vad gör man?
Pratat lite med A. Inte setts på flera veckor. Tror att det har vart till det bästa. Så är man singel igen. Borde sms:a den där Sthlmspojken, men har inte orkat. Ser inte poängen med det, känns inte som nån man vill satsa på ändå. Känner mig sådär smått osäker på om jag överhuvudtaget är intresserad av nån annan än killar jag vet är fel för mig. För han är ju egentligen väldigt normal, och snygg. Men jag dras alltid till fel pojkar, de som är lite smått rubbade och som inte kan annat än såra en... Dumma flicka.
Att man aldrig lär sig...

Nej, men nu är man hemma igen. I Uppsala. På sitt rum. Med våren knackandes på fönstret. Livet är nog bra ändå. Vem kunde tro det? En lugn vår att vänta.
Så gott folk har jag fyllt i nån rad till. N, hoppas den "Belma-rosa" -bakgrunden är roligare (: I like this one too, fast den andra ser fräschare ut på nåt vis...
/Bellis

Kommentarer
Postat av: Nina

och snart ar vi hemma igen, och snart ar det dags for fodelsedagsfest! :) ska bli skoj att ses igen maste jag saga... lite NORMALT umgange! (om man nagonsin kommer kunna kalla dig normal :) Kram

2006-04-04 @ 12:47:58
URL: http://ninasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0