I just want you to know who I am...

Halloj alla,

Huga vilken dag. Massa sol, men ändå något kyligt... Nåja, man känner i alla fall att sommaren är på väg. Det är ju alltid något.
Gått omkring här hemma och känt mig, rosa... Udda tanke. Att känna sig rosa. Men så är det i alla fall. Och så har jag fixat mina gardiner. Så nu har jag sytt dem och dessutom fått upp dem på fönstret. Väldigt somrigt, vill jag tycka. Även lyckats få upp min Club Metalhouse poster, som jag fick när A och jag var till Sthlm i lördags. Har dock inte städat eller lagat mat idag, och det får jag börja ta itu med så fort jag vilat upp mig lite. Sy gardiner och skruva in såna där fina hållare är inte det lättaste om man är ensam, har jag märkt. Och inte bara ensam, utan också utan fungerande verktyg, samt en snurrstol. Katastrofen var närvarande, men presenterades dock aldrig... Och tur är väl det...
Har varit väldigt tankspridd idag. Eller all fokus låg väl på honom. Och sen D också.  Men ni vet hur det kan vara. Ibland vill det sig inte bättre än att man finner sig själv i en dimma av minnen. Men man får se det som ett nödvändigt ont, även om det är svårt att se varför det skulle vara nödvändigt... Nåja.
Gardinerna vart i alla fall himla tjusiga, så det ska jag gotta mig i. Och så ska jag nog bege mig ner till ICA och köpa hem lite sällskap. Herrarna Ben och Jerry får göra denna deprimerade varelse sällskap i TV-soffan inatt. New York- style ;)
Blaha blaha, nu ska jag sluta tjata. Och hämta hem mitt sällskap, laga lite finmiddag och låna med mig nån skojsig film.
/Bellis

Gardin 
Här får ni se mina små somriga gardiner. Visst är de söta?!

Kommentarer
Postat av: Nina

jättefina gardiner! måste komma och inspektera snart... själv har jag Extreme Home Makeover hemma... ojj

2006-04-28 @ 07:51:07
URL: http://ninasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0