Huga!

Halloj alla,

Vilken jäkla avslutning på gårdagen. Det var inte väntat. Inte alls. Nåja, man kan inte planera för allt. Men tack vare det som skedde igår fick jag inte sova ordentligt. Dock bättre än nån gång innan med herr A. Det var rätt trevligt. Att än en gång vakna upp bredvid omnämnda pojk. Alltid lika intressant...
Nåväl, idag for jag hem på tok för sent så F fick vänta på mig på busstationen i en kvart. Men vad tusan skulle man göra..? Det var kalsmysigt och varmt hemma hos A, och ute regnade det... Inte skoj. Var ju så glad att värmen och solen äntligen kommit hem igen efter en mycket lång vinter, men nu verkar kylan smyga sig på igen... Men det har väl sin charm det med. Om det ändå inte blåste så fasligt =0/ Men som sagt, även blåsten, kylan och regnet har sin charm. Det är lite mysig stämning, något poetiskt över det.
I övrigt händer inte mycket. Ser fram emot morgondagen, av många fler anledningar än en. Jo, men så är det. Då får jag träffa honom.
Och så flickorna.
Och partaja till det lite (:
Nåväl gott folk. Det är väldigt mycketsom händer just nu. Bara bra saker, som tur är. Men det känns så privat. Jag vill få njuta av det i fred. But I promise, I'll share all this wonderfulness with you as soon as I feel that ya'll are ready for it ;)
Allas eder,
/Bellis

Kommentarer
Postat av: Nina

du måste skriva lite oftare :( har ingenting att läsa juh...

puss!

2006-04-24 @ 23:20:41
URL: http://ninasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0