En underbar onsdag

Halloj alla,

Nu sitter man här, och känner sig lite som en hjälte. Idag har varit bra. Riktigt bra!
Vaknade upp i herr A1:s famn efter en fantastiskt bra dag och natt. Som även den hade spenderats med goa människor, och sen en fantastisk afton i filmsoffan med en go gubbe (:
Men idag var en dag utöver det vanliga. Påbörjade en ny kurs, träffade mina söta kursare och fjantade mig med A2, han är så rolig den pojken. Påminner om mig, fast en mer bitter och cynisk variant av moi. Wunderschön.
Efter lektionen vart F och jag ner till stan och jag shoppade lite, bl a inhandlades min broders födelsedagspresent. En skiva jag vet att han gillar, med Kraftwerk. Crap music, om man frågar mig... Men det gör man inte [: Och sen blev det inhandlanden av diverse nödvändigheter som studentlitteratur och lite prylar till helgen... Ska först på kalas på fredag och sen bär det av till Sthlm dagen efter för lite shopping och partaj med A3. Med vem jag hade en livlig diskussion per telefon idag (:
Hon är så söt. Påminner mig om mig. Sånt är alltid trevligt, med vänner som är lika en själv. Eller inte lika, men någon som har nåt gemensamt med en själv. Nån som delar ens åsikter och smak. Samt nån som brinner för livet på samma sätt som jag.
Nåväl.

Har sytt färdigt mina gardiner. De blev kalas. Vita med rosa blommor på (: Fantastiskt somriga. Riktigt tjusiga blev de. Mycket roligare än mina gamla, svarta med vita prickar på. Eller de vita med stora svarta prickar på... Som numer hänger i ett hörn vid soffan.
Känns bra att vara jag, igen. Det är himla trevligt. Har förlorat mitt tålamod på vägen, känner mig så rastlös och otålig mest hela tiden... Vet inte riktigt varför. Men det verkar vara temat för "dagen", så att säga.
Nåja, nu är jag nedrans trött. Efter dagens diverse eskapader.
Nu ska jag nanna kudde. Vi höres...
/Bellis

Kommentarer
Postat av: Nina

gardiner med ROSA blommor på :) Vilken färg skulle det annars vara? :)

2006-04-20 @ 09:12:46
URL: http://ninasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0